You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Peugeot-Fans.ch. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

KingFish

Beginner

• "KingFish" is male
  • "KingFish" started this thread

wcf.user.option.userOption48: Peugeot 206

• Send private message

1

Friday, April 18th 2014, 10:46pm

Heckflügel für 206

Hallo,

Ich hoffä das mir öpert fu euch chan witer hälfä.

Ich wet bi mim 206 en heckflügel mondiärä und hoffä daser so chli meh bodähaftig hät.
Mis problem debi isch, ich gfind kein aständigä flügel wo idä schwiz nu dörfsch mondiärä. Cha mir ächt öpert en tipp ge?

Gruäss KingFish

Xynactra

Trainee

wcf.user.option.userOption48: Peugeot 306 XSI

• Send private message

2

Saturday, April 19th 2014, 12:01pm

Wersch au ned finde ;) Wenn meh Bodehaftig wetsch muesch anderi wäg goh, de Flögel hilft eh erst be gschwendigkeite wo de Scheck abgisch ..

KingFish

Beginner

• "KingFish" is male

• Send private message

3

Saturday, April 19th 2014, 6:52pm

Es hät schubau en optischä späckt wel das heck gset eifach so verdammt leer us... Meinsch demfal gits keinä wod dörfsch mondierä?

;(

Xynactra

Trainee

wcf.user.option.userOption48: Peugeot 306 XSI

• Send private message

4

Saturday, April 19th 2014, 7:33pm

Als klar, optisch gsehts besser us =) Aber es get glaub kei Spoiler wo usser Optik ebbis bringt. Vorallem send die Meiste ahkläbt ;) Investiersch i 4 Gschiidi Pneu und ines Fahrwärk, de hesch meh Bodehaftig =)

KingFish

Beginner

• "KingFish" is male

• Send private message

5

Sunday, April 20th 2014, 9:57am

Es fahrwerk chunt sicher nu 8)

Aber wil dä gedankä fumnä flügel ihrgendwiä nunig ufge, au wens nur rürd optik isch...